[OT] levny vodomer s impulsnim vystupem

Středa Srpen 4 15:56:14 CEST 2021

Nejspu tam spis ty zarazky kvuli uzivatelskemu komfortu, abych pri rucnim ovladani
proste tezkou rukou packu na doraz otevrel i zavrel a nemusel premejslet, jestli to
neni kousek pootevreny?

Jestli dobre chapu princip, tak uvnitr je snad koule, kdyz se to tak jmenuje, takze
neni moc kde by se tam neco usazovalo jinde, nez v otevrene poloze v te dire jako v
normalni trubce, nebo kdyz to je zavreny nebo jen castecne zavreny, tak na vnejsi
plose. Ale s tim nic nezmeni, ani kdyz se to bude otacet dokola, ani kdyz jen o 90.
Omezeni na 90 je snad venku a tam se nema co usazovat, leda pavouci.

D.O.