[OT] levny vodomer s impulsnim vystupem

Standa Palas stpalas na volny.cz
Úterý Srpen 3 12:10:55 CEST 2021

To by samozřejmě trochu pomohlo ale zaroste vám to stejně akorát ot bude
dýl trvat. Jediné spolehlivé řešení pro solenoid je občasné rozdělání a
vyčištění od vodního kamene a jednou za delší čas vyměnít gumové těsnění
popř. membránu. Se záplavovými čidly bude problém s umístěním. Jestli
máte správně spádovanou kuchyň i koupelnu tak snad ano. Ale Vaše děti či
drahá polovice pak nesmí moc cákat.

S.P.