[OT] levny vodomer s impulsnim vystupem

Karel M a8dtljb na gmail.com
Úterý Srpen 3 12:07:54 CEST 2021

O servu typu oranžové Belimo + kulový ventil jsem uvažoval, ale nepouživaný
ventil taky časem tuhne.
Hlidání vody by bylo stylem, že umožní odpustit třeba jen 200 l. Více na
časové povolení, případně v kombinaci dle denní doby.
Jde o to, aby ta voda netekla  proudem na podlahu po celý den, když nikdo
není doma.
K hlídání průtoku jde použít ESP32 CAM nad klasický vodoměr.
Karel