[OT] levny vodomer s impulsnim vystupem

Standa Palas stpalas na volny.cz
Úterý Srpen 3 11:50:28 CEST 2021

Dobrý den

Na pitnou vodu se solenoidy vůbec nehodí.Jsou tam velké problémy se
zarůstáním vodním kamenem.
Bude Vám to fungovat prvního půl roku. Až třeba po pěti letech praskne
ta hadice, solenoid stejně nezavře. A to vůbec nemluvím o ladění
software. Jak poznáte z údajů na vodoměru, že je prasklá hadice a ne že
napouští pračka, pak myčka, pak se rodina sprchuje...
Snad by na to mohl fungovat kulový ventil se servopohonem ale je asi 2x
dražší.
Možná nejlepší řešení je nepoužívat ty opletené gumové hadice, pak není
riziko havárie moc velké. Ale pro myčku, nebo pračku je to trochu problém

S.P.