Jak stahnout data z android telefonu s rozbitym displejem

Jindroush jindroush na seznam.cz
Pondělí Srpen 2 10:39:00 CEST 2021

Nevyzadane rady pro prevenci podobneho problemu, ktere je mozno ignorovat:
a) nemit tam nic duleziteho ;) (a fotit pristroji k tomu urcenymi)
b) mit zaplacena data a synchronizovat do cloudu (kontakty a fotky) -
toto je snesitelne v EU, mimo EU drazsi, ale lze vetsinou zalohovat
aspon pres wifi, takze clovek ztrati max jeden den
c) fotit na sd kartu
d) mit silikonovy futral (ano, samozreme to umi spadnout displejem na sutr)
e) povolit adb (tam si nejsem uplne jist bezpecnostnimi dusledky)