Jak stahnout data z android telefonu s rozbitym displejem

ajtservis info na ajtservis.cz
Pondělí Srpen 2 09:30:50 CEST 2021

jeste bych pripojil dotaz, co v telefenu nastavit/nainstalovat, proste
preventivni opatreni/postup, aby tahle situace sla resit pri stejnem
problemu priste ?
tomik.

AJT SERVIS s.r.o.

Oparno 65