OT: Elektricka trikolka

Jindrich Fucik fulda na seznam.cz
Neděle Srpen 1 21:41:08 CEST 2021

Asi záleží na tom pro koho a na co to je určené.
Tady jeden děda jezdí na pláž s tím lehkým kolem, ale má tam obrovské gumy, aby se nebořil a je s tím spokojenej. Jezdí pomalu a kochá se krajinou, takže ho max 25km/h netankuje. Pak jsem tu potkal variantu tohoto: https://www.aliexpress.com/item/1005001887521832.html navíc ve variantě "maevel" a to mi přišlo dost super. Ale asi ne pro dědu na projížďky po městě. A má to dost malej kufr :)

Ani jedno nemá žádnou SPZ ani techničák ani nic. Ale pravda, tady si na ně moc nepotrpí.

---------- Původní e-mail ----------
Od: Petr Simek <psimek na jcu.cz>
Komu: hw-list na list.hw.cz
Datum: 31. 7. 2021 21:12:46
Předmět: OT: Elektricka trikolka

Dobry den

uvazuju o nakupu el. trikolky a chtel bych se zeptat zda nemate nejake
zkusenosti nebo doporuceni .

Nasel jsme zhruba dva typy , jeden jako klasicke kolo :

   https://lukiauto.cz/produkt/elektro-trikolka/

a druhy jako mohutna a tezka konstrukce bez slapani :

   https://www.elektropower.cz/elektrickatrikolka/elektrotrikolka-de-luxe/

Nevite zda oboji muzu provozovat bez pojistky a SPZtky ? Co je podle
vas lepsi konstrukce ? Tu druhou variantu (tezkou) obcas vidavam
i v supermarketech ze na tom jezdi duchodci, ale pisou tam olovene
baterie. Taky je to pekne tezke 120kg.

Nevim jakou cekat pruchodnost terenem - lesni cesta/pesina.