OT: Elektricka trikolka

Petr Labaj labaj na volny.cz
Neděle Srpen 1 20:29:58 CEST 2021

Co znamená di/dt v nějakém Vámi naznačeném omezení u BLDC motoru?
Použitý motor je jistě se zpětnou vazbou, tj. s Hallovkami.
A u toho i u nízkých otáček dosáhnu maximálního momentu (samozřejmě ale
ne výkonu).
Případně i s možností krátkodobého přetížení.
Moment je přímo úměrný proudu. Takže ano - když ho zatížím, žere víc.
Ale to je snad žádoucí.
A nějaká rychlost jeho změny (což jste asi myslel tím di/dt) se uplatňuje
naopak spíš u horního limitu otáček, ne?

PL