Elektricka trikolka

Jirka Mww jirka.mww na gmail.com
Neděle Srpen 1 09:03:39 CEST 2021

Soused má tohle :
https://www.vozikyskutry.cz/trikolove-skutry/elektro-vozitko-pro-seniory-afikim-breeze-c3-id121
Je částečný invalida, SPZ na tom nemá, žádnou pojistku neplatí. Jezdí s tím
i po silnici, dokonce si kto mu udělal i malý přívěsný vozíček.   Nedávno
mu to začalo blbnout, cukalo to při jízdě, nebo to jelo jen pomalu, tak
jsem byl jako "odborník" požádán o pomoc.  Má to dvě 12V Pb baterky , podle
testeru co mám z Ali byly v pořádku.  Jsou tam dvě desky s elektronikou,
jedna výkonová s můstkem s nějakými velkými tranzistory a druhá s ostatní
elektronikou a nějakým procesorem v úzkém DIL pouzdru. Je na něm štítek,
takže typ se přečíst nedá. Celé je to z roku 2008, on to koupil jako
repasované od nějakého místního prodejce.  Zkusil jsem prostříknout všechny
konektory Kontoxem, ale to nepomohlo.  Nakonec jsem jako poslední zoufalý
pokus vyndal ten procesor z patice, nožičky měl docela olezlé, tak jsem je
trochu  napružil, patici taky prostříkl Kontoxem a vida, stroj jezdí jak za
mlada. Teď se jen děsím až se tomu opravdu něco stane a bude se ode mne
očekávat, že to zase opravím.

Zdravi
Jirka Sloupenský  OK1MWW

Bez