[OT] levny vodomer s impulsnim vystupem

Petr Labaj labaj na volny.cz
Neděle Srpen 1 00:19:25 CEST 2021

Zrovna řeším to samé.
Jdu na to jako obvykle metodou DIY.
Koupil jsem si tenhle obyčejný vodoměr:
https://www.vasetopeni.cz/b-meters-gsd8-1-2-af-30-deg-c-110mm-bytovy-vodomer-antimagneticky-12833cz/

K němu se dělá nacvakávací nástavec pro impulzní měření.
Předpokládám, že to opticky snímá tu malou "vrtulku" uprostřed.
No tak si na to postavím taky nějaký triviální reflexní optický snímač.

Já už 2 impulzní vodoměry dokonce mám. Ty jsou dělané tak, že výrobce
použil spodek z běžného vodoměru, odstranil suchoběžný vrchní strojek a
místo toho tam dal tišťák s Hallovkou a jednoduchým zesilovačem s
otevřeným kolektorem na konci.
Nevýhoda podle mě je, že nemají počítadlo pro kontrolu očima. Proto
tenhle další chci udělat úpravou běžného vodoměru s viditelným počítadlem.

PL