USB plosnak

Jiří Nesvačil nesvacil na posys.eu
Pátek Duben 30 16:19:48 CEST 2021

Odhaduji nějaká špatná velikost kondíku u krystalu či nefunkční krystal
nebo fuse.

Sice by mohl jet oscilátor po vrchní vrstvě max s podproou prokovů
vespod, takhle se na to spoléhá. Vývody 5,6 s zemí nahoře spojit a ke
kondíkům. Mohla byt klidně i větší vzdálenost vývodů oscilátoru od země
... . Obecně osciáltor jede přes zem pinů CPU k kondíkům. Lépe pokud
jede po povrchu, protože via tomu nepřidá. Ale je mnoho zapojení kde zem
kondíků oscil je přes via.

Spíše mě tam upotal ten USB na piny.

Jirka