USB plosnak

Jindrich Fucik fulda na seznam.cz
Pátek Duben 30 14:53:19 CEST 2021

Ahoj,

udělal jsem si jedno pomocné zařízeníčko osazené PIC18F14K50, které má
sloužit pro konfiguraci čehosi dál. Předchozí verze téhož uplácaná na
univerzální desce propojená drátkama jak od indického developera
fungovala několik let. Teď jsem se rozhodl udělat normální plošňák a ono
to ani nepípne. Tedy celé se to chová divně. Naprogramovat to jde jen v
pomalém režimu, krystal nekmitá. Prostě je to nějaké mrtvé.

Tak buď mám nějakou špatnou součástku, nebo jsem něco udělal špatně na
desce.
V podstatě vše podstatné se odehrává na vrchní straně, tak jí posílám k
nahlédnutí.
Součástky napravo jsou optočleny 1N137. Ale deska se neohlásí ani když
nejsou osazené.

Díky za čas strávený prohlédnutím obrázku.