PlatformIO a #include <avr/wdt.h>

Pavel Brychta pavel.brychta na duhasys.eu
Pátek Duben 30 13:58:08 CEST 2021

Dobře,

takže pak mě napadá jen:

1. restartovat VSC po instalaci PIO (ale to myslím vyžaduje sám)

2. pokud používáte soubory s příponou .ino a nepotřebujete zpětnou
kompatibilitu s originálním ArduinoIDE tak projekt přepracujte na
klasické .cpp/.hpp soubory v adresářích src a (popřípadě) include -
oprostíte se tím od používání Arduino builderu, který sice zjednodušuje
práci začátečníkům, ale pokročilejším ji naopak komplikuje.. já to
zkoušel bez .ino

P.B.