omylem koupena prodluzka/pes, trizasuvka s vypinacem dvoudrat, mozen pouziti/ na dily ?

Tomáš Koželuh mr.death na ipq.cz
Pátek Duben 30 12:33:09 CEST 2021

Když by se vyměnila vidlice, tak by se to dalo používat. Ideálně někde za TV, většina TV, STB a podobných kravin by do toho pasovala bez rizika. :-)