[OT] Dukovany

Glajc Pavel pavel.glajc na del.cz
Pátek Duben 30 10:49:49 CEST 2021

Já bych to upřesnil:
sníh se vyrábí v zimě když mrzne, děla většinou foukají rovnou do zásobníku. Na jaře se zasype pilinama. Letos je už tuším zasypáno i když předevčírem ještě mrzlo. Ale pokud to někdo chce vědět určitě, projdu se. A pokud se týká výstavby areálu v 600 metrech, tradice závodů sahá o století zpět, to ještě bývaly zimy.
pg

----- Původní zpráva -----
Odesilatel: gatilo (gatilo na centrum.cz)
Datum: 30.04.2021 10:33
Příjemce: HW-news (hw-list na list.hw.cz)
Předmět: Re: [OT] Dukovany

30.4.2021, 10:28:37

Před 100 roky, archivovali zimu, v podobě kusů ledu, v
každém pivovaru, nebo lepší hospodě. A protože to bylo CO2
neutrální, IMHO se k tomu zase vrátíme.
V tom Novém Městě se zima archivuje pouze, od prvních mrázů
(prosinec) do závodů (leden).

S pozdravem Pavel
 mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz