paralelne spojene solarni panely a idealni dioda

Zdeněk Aster zdenek.aster na seznam.cz
Čtvrtek Duben 29 16:29:24 CEST 2021

Panel/sekce může dávat 10A a teče tam až 3A (kolem 280W) což už mi přijde
docela dost.... On ten problém vzniká pouze v případě, že nelze tu
elektřinu
odebrat pokud jsem schopen vše co to vyrobí spotřebovat tak to problém není,
ale jakmile beru méně tak ten problém vzniká. Technicky o nic nejde pokud
někdo 100% řekne, že to tomu panelu neškodí může to tak zůstat, ale na to
mi nikdo zatím nedal uspokojivou odpověď.....

Zdeněk Aster