ETH over WiFi

Zuffa Jan ZuffaJ na cgc.sk
Čtvrtek Duben 29 14:31:40 CEST 2021

Hladas access point client.
Vie to snad kazdy bezny router s wifi.

j.

-----Original Message-----
From: Hw-list <hw-list-bounces na list.hw.cz> On Behalf Of Jan Waclawek
Sent: Thursday, April 29, 2021 2:28 PM
To: HW-news <hw-list na list.hw.cz>
Subject: ETH over WiFi

Ked uz sa v susednom vlakne spomina pokrok a gigabitove wifi... este stale som nezohnal ziadne slusne citanie o wifi https://list.hw.cz/pipermail/hw-list/2009-August/359499.html takeho charakteru ako som popisal v https://list.hw.cz/pipermail/hw-list/2020-August/528815.html . A tak, nevzdelany, sa skusim opytat bez toho aby som vedel ktore slova volit:

Mam zariadenie, co sa pripaja na Ethernet (napr. Fluke 8845A), a mam ho v miestnosti, kde mam WiFi a nechce sa mi/neviem/nemozem tahat ETH kabel.
Existuje krabicka, z ktorej strcim kabel do toho zariadenia a je to vybavene?

Dakujem

wek