OT Turris Omnia

Marek Sembol hwm.land na gmail.com
Čtvrtek Duben 29 14:23:56 CEST 2021

Ani mi ten WiFi mor nepripominejte. Pred 2 tydny mi dosel novy pracovni
notas. Lenovo za cca 2000 eurominci... nema RJ45. Ja uz jen nevericne
kroutim hlavou. Jasne, pracuji s dockem, takze jedu po metalice a nijak mne
to konec koncu neovlivni, ale... To usetreni par zltek v notebooku v teto
cenove relaci se mi zda silene.
Aby mne nekdo nepochopil spatne: nic proti rozumnemu pouziti WiFi nemam,
sam mam po byte 3 AP by byl signal dobry 'od loznice po hajzl', ale
soucasne nerusil sousedy.
Tak jsem si hezky postezoval, tak popreju hezky den a jdu dal pracovat :-D
BR,
Marek