OT Turris Omnia

Dodo Racek dodoracek na gmail.com
Čtvrtek Duben 29 13:03:09 CEST 2021

Co z toho, co som napisal, nie je pravda?

Dnes uz "realita" je niekde inde a nejaka "zbytocna" fyzika uz neplati ?

Ktory z parametrov, ktore ste uviedli z vasej domacej skusenosti vitazi
priepustnostou nad 1Gbit LAN kablom ?

Cely vami uvedeny router ma podla dokumentacie max priepustnost do 866 Mbit
na 5G a do max 400 Mbit na 2.4GHz.
Moja matematika hovori, ze aj keby bol na WiFi na rychlejsom pasme 5GHz
prihlasene iba jedno zariadenie, tak pripojenie je pomalsie ako jedno
pripojenie zariadenia cez 1Gbit kabel.
Naozaj "dnesna realita" je uplne inde. Ludia uz nie su schopni vnimat
fyziku ani pouzivat matematiku.

Ak sa mylim, prosim o fyzikalne a matematicke vysvetlenie.

Pre mna zatial plati
866 Mbit < 1 Gbit
400 Mbit < 1 Gbit

500 Mbit < 1 Gbit
300 Mbit < 1 Gbit

A stale tvrdim,  ze port na switchi je dedikovany na pripojene zariadenie,
ale WiFi priepustnost je zdielana na vsetky pripojene zariadenia.

Ja som este zo starej skoly,  aj ked do datovych centier instalujem uz
bezne 100 Gbit switche...

Teraz pride odpoved v zmysle:
" No dobre, ale mne to, co mam, staci !!! "

😃

Dodo

Dňa št 29. 4. 2021, 11:21 Jaroslav Meduna <meduna na mikroklima.cz> napísal(a):