paralelne spojene solarni panely a idealni dioda

Čtvrtek Duben 29 11:29:24 CEST 2021

Větší diodu a chladič. Primitivní a účinné. Jestli nevadí 10W ztráta, tak
jde jen o to, jak ji vyzářit aby to neupeklo diodu nebo něco kolem (třeba
aby se sama vlastním teplem neodpájela).

P.K.

čt 29. 4. 2021 v 10:52 odesílatel Zdeněk Aster <zdenek.aster na seznam.cz>