Re: [OT] Dukovany

ok1uga na volny.cz ok1uga na volny.cz
Středa Duben 28 18:42:43 CEST 2021

Myslím že žijete v jiné realitě než já. Aby větrníky a sluneční elektrárny svým majitelům přinášely nějaký zisk  musí se masivně dotovat. Je to naprostý ekonomický nesmysl. A Vy to chcete ještě rozšiřovat. To jsou Vám současné ceny elektřiny příliž nízké ?

    Martin.

> Od: "Jiří Nesvačil" <nesvacil na posys.eu>
> Komu: hw-list na list.hw.cz
> Datum: 28.04.2021 14:50
> Předmět: Re: [OT] Dukovany

Když se spustí větrníky nebo napraží slunce, tak je cena energie na trhu
 tak levná, že jí můžete skladovat třeba pro vytápění domu jen ve větší
 izolované nádrži s vodou. Potíž je v tom, aby jí vám ten dodavatel takto
 prodal, vy jste o tom věděl, ... .

 Jirka