OT Turris Omnia

Tomáš Koželuh mr.death na ipq.cz
Středa Duben 28 15:18:54 CEST 2021

Na ten D-Link jsem se ani nedíval, pro mě je to prostě kategorie nespolehlivých šuntů mnohokrát ověřená. Pokud něco dělalo v síti bordel nebo nefungovalo, tak na tom spolehlivě bylo napsáno TP-Link, D-Link, Edimax a podobně. V tomto případě si opravdu raději připlatím za bazarový kus lepší značky i za cenu vyšší spotřeby.