[OT] Dukovany

Pavel Kutina hw na prelude.cz
Středa Duben 28 11:45:11 CEST 2021

Háček je v tom, že oni si sice připlatí, ale přeúčtují to zákazníkovi...

Pavel Kutina

-----Original Message-----
From: ajtservis <info na ajtservis.cz>
To: hw-list na list.hw.cz
Sent: st, 28 dub 2021 11:33
Subject: Re: [OT] Dukovany

presne. pripada mi to neco jako s kamionama, kde vyhrozovali, ze s mytem
je budou motivovat jezdit prevazne v noci a kulovy. cena a trh si zada
zasobovani presne na cas a klidne si priplati. veskerej pokrok by se mel
prosadit sam, svobodne. dneska se pro "pokrok" misto prace, technologii
atd. pouziva prevazne hrozba si neco vynutit zakazy a samkcemi. to je
cesta do pekel.
tomik.

AJT SERVIS s.r.o.

Oparno 65