OT Turris Omnia

Admin HWnews hwnews na cncnet.info
Středa Duben 28 11:37:20 CEST 2021

Koukate na to optikou korporatniho zamestnance...to nemyslim nijak zle.

Znackove profi switche vydrzi skoro vsechno, ale zerou i travu z
pangejtu a vetsinou jsou hlucne. Aktualne cely rack zere kolem 180W a
potrebuji to snizovat...ne zvysovat. :-D

Dneska jsem objednal ten Dlink DGS-1210-26 zere to malinko a umi to
hromadu veci, ktere driv musel realizovat router. Co se tyka switche co
tu mam od TPlinku tak na rozdil od routeru nic proti zivotnosti
nemam...bezi 15 let.

Router realizovany na serveru ja VM beru jako naprosty riziko...nemyslim
pocitaovy, ale elektricky. Zapojit si do serveru, kde mam vsechno, drat,
ktery vede pres celej panelak a konci kdovikde a manipuluje s nim
kdovikdo fakt ne.

Zatim tedy vymenim switch a uvolnim si ruce s routrem, ktery zatim
ponecham a bude resit jen to co router delat ma + wifina.

RV