[OT] Dukovany

Jindroush jindroush na seznam.cz
Středa Duben 28 08:57:00 CEST 2021

To mi prijde uplne stejny, jako paralelni rozvod destovky/uzitkove na
splachovani.

Idea pekna, naklady obrovske. Totez plati o tech paralelnich rozvodech
energie.

U energie by se to dalo asi resit nejakym tarifikatorem na zasuvce, tj.
proste pracku za "plnou palbu" nepustite. Pripadne inteligenci v tech
zarizenich. Ale opet je to neco, co se "nestane" ze dne na den, dokonce
ani nejsou videt zadne zjevne kroky k tomuto. Vsechny energiewende jsou
plamenne proslovy, ale pro koncoveho zakaznika to vypada, ze je to
problem nekoho jineho, tj. potece totez za tytez penize, jen ty
elektrony nebudou smrdet sirou/zarit.

J.