[OT] Dukovany

Jiří Nesvačil nesvacil na posys.eu
Středa Duben 28 07:24:49 CEST 2021

Zdravím,

tvrzení elektřina roste je sice hezké. Nicméně spoustu malých zařízení
má zálohový akumulátor a může jet plně či zčásti ze slunce. I auta mají
velký akumulátor a přijde mi hloupé několikrát přeměňovat elektřirnu
přes distribuce než jí rovnou brát ze slunce či aspoň blíže solár napájení.

Většině malých zařízení včetně PC, notebooku rapidně klesá spotřeba.
Místo pravidla každé dva roky se zdvojnásobí výkon, tak se snižuje spotřeba.

Jestli tady máme více průmyslu a ten potřebuje víc elektřiny, tak to
chce rozebrat.

Bohužel mi prohlášení či jednoduché čáry nestačí.

Jirka