OT Turris Omnia

Marek Sembol hwm.land na gmail.com
Úterý Duben 27 21:36:11 CEST 2021

Mam 2ks hAP ac2 (uz je i ac3). Ten druhy je jen na dopokryti zbytku domu
WiFi (vsechny WiFi zpravovane z jednoho mista (hlavniho routeru) pres
capsman). Stacilo by mi tam i neco mensiho, ale mel jsem ho za hubicku.
Vyberete si zde: https://mikrotik.com/products/, za ty ceny se to da cca i
u nas koupit. Licence je "soucasti zeleza", nic dokupovat nemusite.
Potrebujete zarizeni s min RouterOS L4. Ono se to da totiz koupit i jako
licence a provozovat na nejakem serveru. Na te strance se u kazdeho
zarizeni doklikate i k vykonu (napr
https://mikrotik.com/product/hap_ac2#fndtn-testresults) Rozhodne chtejte
aspon 128MB RAM.
Ten muj je vylozene SOHO a ma strasne malo portu, takze jsem musel brzy
rozsirovat pres switch.
Zajimavym bonusem u nekterych jsou PoE porty (vyhody pro nektere veci
urcite nemusim popisovat) pripadne SFP sachty.
BR,
Marek