[OT] Dukovany

Petr Simek psimek na jcu.cz
Úterý Duben 27 21:05:12 CEST 2021

On Tue, 27 Apr 2021, Vláďa Anděl wrote:

> A nebo nadělat vrty a nasadit tepelná čerpadla. Ale těch vrtů by muselo
> být... Ptal jsem se vrtaře, jak moc je topení z vrtů rozšířené. Prý že k
> rodinným domům toho dělají minimum. Dávají si to jen ti, kdo vidí, že na
> pořízení je to sice dražší než namontovat vzduchové TČ, ale dokážou si
> spočítat, že dlouhodobě se jim to vyplatí. Ale že hodně vrtů se dělá pro

Nejsou ty hloubkove vrty, tak trochu slepa cesta ? Teplo ktere prichazi
z nitra zeme to je nula nic, vyznam ma jedine to co prijde od povrchu
od slunce. To se ale do hloubky dostava spoustu let a docela pomalu.

Takze je to vlastne takovy akumlator tepla ktery vycucate a pak to
postupne ztrati ucinnost.