Jak sloucit L+P audio vystup na mono

Úterý Duben 27 19:31:41 CEST 2021

To bude ale dusledek przneni zvuku nejakymi umelymi efekty, ne? V
klasickem FM radiu se myslim stereo vypinalo proste tak, ze se zrusil
demultiplexer a L+P zvuk se tak prirozene prumeroval, pokud jsem to
spravne pochopil. U prirozeneho zvuku porizeneho dvema mikrofony snad k
takovemu vynulovani signalu nemuze dojit, nebo jo?