[OT] Dukovany

Jaroslav Lukeš lsh na wo.cz
Úterý Duben 27 00:38:52 CEST 2021

Co si já pamatuji, když se to stavělo, tak měli dělat přivaděč z
Vranovské přehrady a tam se zvedla taková vlna odporu z papalášských
chatek, že toho nechali. Dokonce už i nějaké práce na tom byly započaté.
Vím to, protože jsem tam byl každé prázdniny skoro celé a bylo to velmi
žhavé téma - už tenkrát tam byly problmy s nedostatkem vody.