Daruji "boombox" Universum

Pavel Kutina hw na prelude.cz
Pondělí Duben 26 12:25:07 CEST 2021

Pratele,

vim, ze je tady par milovniku stare techniky - zacal mi doma prekazet krasny
"boombox" Universum Senator CTR-2321M - radio, kazetak necekane technicky
krasneho zpracovani. Ma to hacek - pred par lety jsem ho ziskal darem,
nejakou dobu mi hral v pracovne jako radio, ale ted jsem ho zapnul, jednak
chrasti potenciometry a prepinace, ale hlavne zjevne vyschly kondenzatory,
takze prakticky porad ruzne kmita, piska, lupe a tak podobne

Je mi ho fakt lito vyhodit, k jeho rekonstrukci se v dohledne dobe
nedostanu, ale zaslouzil by si to - mimochodem, kazetova mechanika kupodivu
nema vytahane reminky a funguje, celkove je opticky ve vybornem stavu.

(fotka meho kusu v priloze, dalsi fotky z nejakeho bazaru treba tady -
https://www.olx.ro/d/oferta/radio-casetofon-boombox-universum-senator-ctr-2312m-IDdA3ep.html#bdad5563ec)

Je to fakt hezky kus nabytku, nechcete ho nekdo za odvoz? (Praha, Horni
Pocernice) Kdyby si s nim nekdo pohral, docela by mi to udelalo radost.

Diky.

Pavel Kutina