Perverzna zabava na piatok

Zuffa Jan ZuffaJ na cgc.sk
Pondělí Duben 26 10:14:28 CEST 2021

Ja som si najskor myslel, ze to je prenos zo skusky nejakeho studenta niekde z STU,
potom ked si spomenul meno toho profesora co ma zahranicne meno tak ze je to v anglictine
a niekde v zahranici. Potom niekto napisal ze je to na YT tak som si to pozrel (no nie cele vsak to ma viac nez 3 hodiny).  V kazdom pripade pretavit svoje zivotne skusenosti do docentury si zasluzi obdiv, uctu a samozrejme aj gratulacie ale napriek tomu ti zablahozelam az osobne a to dufam priamo v patronskom pivovare ☺

j.

From: Hw-list <hw-list-bounces na list.hw.cz> On Behalf Of balu
Sent: Sunday, April 25, 2021 1:45 PM
To: hw-list na list.hw.cz
Subject: Re: Perverzna zabava na piatok

ved sa odohravalo. Ja v Prévessin, vo Francuzsku a ostatni niekde okolo Bratislavy. Kazdy na inom mieste :-)

Ale aspon mal kazdy nohavice.

On 25/04/2021 13:43, Pavel Hudecek wrote:
Z nějakého důvodu jsem si myslel, že se to odehrává v nějakém vzdálenějším zahraničí:-) Podívám se také.

PH

Od: balu<mailto:balu na k-net.fr>
Urobit akciu v anglictine vyzaduje znacnu administrativu a dlhy schvalovaci proces.
Je to trochu paradox, ale aj v sucasnosti bohuzial mnohi akademici nie su komfortni, alebo nevladnu cudzim jazykom...