frekvencni menic 1f/1f + vreteno kress 1000W s elektronikou ?

gatilo gatilo na centrum.cz
Neděle Duben 25 19:46:19 CEST 2021

 25.4.2021, 19:41:18

Zálezí co je to za motor. Pokud by to byl motor derivační,
pak by to i mohlo být správně.
Pokud je to motor tzv. univerzální seriový, pak je to dosti
špatně.
Více snad ozřejmí schena,třeba na obligátní wiki:
https://cs.wikipedia.org/wiki/Univerzální_motor

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz