frekvencni menic 1f/1f + vreteno kress 1000W s elektronikou ?

ajtservis info na ajtservis.cz
Neděle Duben 25 08:49:03 CEST 2021

tak na DC jede v pohode. ale je obcas problem rozjezd.
kdyz jede, tak muzu klidne na 20V a bere 3A. rozjezd se ale nepodari
pokazde.
zdroj limituje na 5A, vic jsem nedaval. je to tedy jen proudovou spickou
pri rozjezdu ? je ta spicka nejak zavisla na poloze rotoru ? vyresi to,
pokud mu povolim na rozjezd vetsi proudovej odber ? nerad bych neco
znicil/svaril. pripojuli primo na sberace uhliku, coz je snad spravne ?
t.

AJT SERVIS s.r.o.

Oparno 65
Velemín