frekvencni menic 1f/1f + vreteno kress 1000W s elektronikou ?

Petr Labaj labaj na volny.cz
Sobota Duben 24 18:51:17 CEST 2021

Díky.
Takže ta největší klasika - sériový motor, triakový regulátor a zpětná
vazba tachem.

Sprostě bych vytáhl ven ty 2 dráty od motoru (teoreticky by stačil i jen
jeden, ale vzal bych oba). Na ně dal 2-pólový přepínač nebo i relé a
přilepil k tomu třeba nějaký DC-DC modul s možností regulace výstupního
napětí (na Aliexpressu za pár šupů).
Napájet třeba z 24V nebo co je frézce k dispozici. Pokud otáčky vyhoví i
napřímo, tak případně i bez toho DC-DC modulu.
Pokud by tam bylo to relé, tak by to šlo přepínat i ze systému.

Akce na nějaké deštivé odpoledne.

PL