Perverzna zabava na piatok

balu balu na k-net.fr
Sobota Duben 24 12:04:16 CEST 2021

Jano, malo ti to politicky mysli. Okrem spominanych je este tretia
moznost - nastavit kvoty. Ziadne mailove forum nemoze mat menej ako 10%
docentov. A ked sa to nebude dat splnit tak sa zalozi Patronsky institut
elektroniky (PIE), ktory si im da potrebne tituly :-)

Ale musim ti dat vsetok kredit. Cele tie roky si v krcme podrypoval,
kedy to uz urobis, na co cakas, ved to davaju uz aj v stanku na hlavnej
stanici. Az si to dotiahol do uspesneho konca :-)

Dakujem vsetkym za podporu, povzbudenie a gratulacie. Takisto vsrtkym,
ktori si priebezne citali materialy a pomahali s pripomienakmi a
korekturou.

Ostatny tyzden bol velmi narocny. Vo stvrtok som si urobil vodicak na
zeriav do 10 ton, v piatok dostal docenta... Uz sme to doma rozoberali.
Dalsie tri pismena na nahrobny kamen, vizitka dlha jak pravitko. Same
vyhody. Takze padla otazka aka bude nasledujuca zbytocna kravina, ktoru
planujem robit buduci tyzden :-))

Este raz dakujem, verim, ze uz onedlho budeme moct zdielat historky z
nakrucania a vsetko poctivo zapit v PIE! Samozrejme sa z toho urobi
clanok do Patronskych analov elektronickych, aby boli do buducnosti aj
nejake kvalitne vystupy kategorie B a C.

b.