dmm hc-81 spatne meri teplotu o 40 stupnu/ K clanek ?

Petr Labaj labaj na volny.cz
Pátek Duben 23 18:11:24 CEST 2021

Díky.
U vysokých teplot se mi to zdá uvěřitelné.

Zajímavé je, že vadí nečistoty ze vzduchu.
Vzájemné difuzi bych věřil, že vznikne nějaká intermetalická slitina.
Ale z toho vzduchu? Pak může být zřejmě případně napadena jen velmi
tenká vrstva na povrchu. Že by to stačilo na takové ovlivnění
termoelektrického napětí?

PL