mech: lze vyndat pruzny kolik ze slepe diry ?

ajtservis info na ajtservis.cz
Pátek Duben 23 14:43:41 CEST 2021

udelal jsem par fotek. ten mensi je ten problemovej.
velkej byl komlet na cervicich, malej je delanej jinak.
druha strana neni mozna, tak jedine lepit.
jde v podstate jen o plynulost utahovani, kde je mezi rukojeti a telem
sveraku bud barva, sisatost nebo neco jineho a s kazkou otackou vam to
lehce pribrzdi. ne moc ale preci = opruz, kterej clovek bude mit s
kazdou otackou :-) to same treba od narexu, kde tento odstranitelny
drobny problem nebude je cena 4x tolik.
https://tomik-k.rajce.idnes.cz/sveraky_vrtackove/
t.

AJT SERVIS s.r.o.