Perverzna zabava na piatok

Tomáš Urbanec tommypnq na centrum.cz
Pátek Duben 23 13:35:08 CEST 2021

Zdravím Balu,
sledoval jsem obě Tvé přednášky na Teams, bylo to velkolepé, takže
nezbývá než gratulovat a v dobrém závidět. Je vidět, že je za Tebou
obrovský kus práce a Tvůj rozsah znalostí je pro mne fenomenální.
Díky Tvojí přednášce jsem měl také poprvé příležitost vidět naživo
profesora Kneppo, kterého mám tady spojeného s jeho knihou, co mi tu
stojí na polici a kdykoliv se někdo příjde zeptat ohledně VF měření, je
mezi prvními, kterou otevírám. Schválně jsem se díval, rok vydání je
1988 v Elsevieru.
Hezky to oslav!
       Tomáš Urbanec