OT: Arduino ATMEGA s USB - programovani

Pátek Duben 23 12:49:25 CEST 2021

No, podle me neni tato konstrukce uplne dobre vymyslena, aby se USB
stale pripojoval a odpojovalo, jak se meni rezim a resetuje se MCU...
Letelo to proste hned do supliku, PC ty zmeny nejak nedavalo a za chvili
z toho zblblo a nehtelo to uz pripojit vubec do vytazeni konektoru...
Nelze pouzit neco jineho? Synovi jsem ted koupil misto toho nucleo L432,
problem muze byt nekde 3V3 ale liga je to uplne jina a ani to neni nejak
drahe. V PlatformIO mu funguje puvodni program bez jakekoli zmeny.