OT: Arduino ATMEGA s USB - programovani

ajtservis info na ajtservis.cz
Čtvrtek Duben 22 18:17:09 CEST 2021

neni to primo jen k tomu arduinu, ale zacal bych tim vycistenim od VSECH
usb/com driveru, jak pise kolega dole. je potreba zviditelnit skryta
zarizeni, coz nemusi jit jednoduse jen nekde zakliknout. nekde mam snad
  navod. pak se musi rucne jeden podruhem "delete". pokud jich mate
skrytych treba xxx je to celkem opruz, ale jinak to nejde. az bude
vsechno ciste, tak postupne rucne, "z diskety" doinstalovat drivery z
presneho umisteni na lokale. nenechat wokna nekde satrat. pak uz to bude
na 99,9% fungovat :-)
tomik.

AJT SERVIS s.r.o.

Oparno 65