OT: Arduino ATMEGA s USB - programovani

Jirka Mww jirka.mww na gmail.com
Čtvrtek Duben 22 17:32:36 CEST 2021

Tak s resetem jsem byl neúspěšný, už skoro věřím tomu, jak tady psal pan
Locker, že mám něco v té desce nabourané.
Zkusil jsem nainstalovat to PlatformIO , ale to je strašně složité, vůbec
nevím ,jak tam nadefinovat konkrétní desku.
tutorial co jsem našel je k zřejmě k úplně jiné verzi, to mi dá dost času
se tím prokousat.

Zdravi
Jirka Sloupenský  OK1MWW

Bez