Re: Nákup Infinite electronic

Libor Sindelar liborsindelar na gmail.com
Čtvrtek Duben 22 16:15:02 CEST 2021

Díky za typ, dobrá stránka. Infinite mi byli podezřelí, hromada
nedostupných komponent za poloviční cenu...
Tak nic, a já se těšil na ty medvídky :)
Libor

čt 22. 4. 2021 v 10:21 odesílatel tomas mainzer <t.mainzer na gmail.com>