MP2315 - BST

sam.hw sam.list.hw na gmx.com
Čtvrtek Duben 22 09:07:02 CEST 2021

Zdravim,

vzpomel jsem si, jak kdysi mi rekl jeden stary elektrobard:
mas dve moznosti
1. vem mensi idpor a udelej na nem jeste jednu spiralu, nebo zuz tu stavajici
 (nj, to byly jeste ty velke valce s uhlikovou spiralou)
2. vem odporovy, nebo jakykoliv jiny drat a namotej si, kolik potrebujes

sice to asi neni odpoved, ciste jenom vzpominka pro pobaveni a a tichy postesk, jak se ta doba posouva
:)

  Sam