[OT] Rychlost internetu

Petr Zapadlo zapik na email.cz
Středa Duben 21 20:00:24 CEST 2021

Zdravím, mám teď linku 100/10 od T-mobile a zítra by měl proběhnout
switch na Metronet, který dává terminátor na každou linku. Větší
operátoři  nechtějí z obchodních důvodů dávat Terminátor na nebondované
linky - pronájem terminátoru jim snižuje zisk.

Do týdne bych měl mít terminátor (a za to přijde mikrotik)  tak pak když
tak napíšu.

Petr