mech: ohybani plechu sw. fusion360 a obecne postup

Jan Průha jan.pruha na volny.cz
Středa Duben 21 18:57:15 CEST 2021

Tady je to dobře. Teda alespoň jak já tomu rozumím.
On se zakótuje opradu jenom ten nejjednodušší základní tvar a všechno
další se už z něj vytahuje, přičemž rozměry těch výrůstků už se
nekótují, ale jsou jako parametry toho vytažení.
Výhoda je, že si to samo řeší ty kolize a dělá příslušné výřezy.

H.