OT: Arduino ATMEGA s USB - programovani

Šerých Jakub Serych na panska.cz
Středa Duben 21 18:15:35 CEST 2021

Zkuste ten dvojreset, takhle se mi to přesně chovalo, že LEDka jen blikla a odpojilo se to. Po normálním resetu to čeká v programovatelném stavu myslím jen ½ vteřiny, kdežto po tom dvojtresetu několik vteřin. Mělo by to být vidět na té LEDce.

Jakub Šerých

From: Hw-list <hw-list-bounces na list.hw.cz> On Behalf Of Jirka Mww
Sent: Wednesday, April 21, 2021 5:58 PM
To: HW-news <hw-list na list.hw.cz>
Subject: Re: OT: Arduino ATMEGA s USB - programovani

Tak bohužel,  zkusil jsem desku i programátor podle vás ve všech kombinacích a zatím nic.  Teď jsem si všiml, že po spuštění programování blikne na destičce  červená LED a  vpravo dole to napíše, že deska není připojená.  Takže něco se tam stane, když se to pokusí programovat a odpojí to desku.  Musím jít znovu do Tools/Port a zvolit znovu port.

Zdravi
Jirka Sloupenský  OK1MWW