OT: Arduino ATMEGA s USB - programovani

Jirka Mww jirka.mww na gmail.com
Středa Duben 21 17:30:05 CEST 2021

dobrý den,
ve správci zařízení se mi to objeví jako COM9  Arduino Leonardo  .  To samé
je pak v Arduino IDE ( mám verzi 2.0.)   Když dám Board info, píše to
SparkFun Pro Micro.  Když dám programovat, píše mi to Programmer not
responding.
Vpravo dole to píše UTF-8  SparkFun Pro Micro on COM9.

Zdravi
Jirka Sloupenský  OK1MWW