[OT] Rychlost internetu

Středa Duben 21 13:47:25 CEST 2021

Tak tu dneska byla další parta, aby to zprovoznili. Samozřejmě jim to
nešlo, tak tu strávili dvě hodiny a to jsem měl všechno připravené -
natažený svůj kabel ze sklepa až k sobě do bytu (30m UTPčka), v první
chvíli z toho byli v šoku: "vy bydlíte v podkroví, jak se tam dostaneme?" -
"já mám svůj kabel natažený ze sklepa až nahoru" - "aha, vy jste nějakej
ajťák?"

Takže lovili, který pár použít v tom jejich multikabelu pod chodníkem do
hliníkové UR krabice, pak byli zmatený, kam to zapojit atd. Pak si volal s
operátorkou na nějakou diagnostiku a nakonec úspěch.

Akorát mi O2 slibovali 100Mbit (tarif Zlatý), takže jsem volal obchoďákovi,
za co budu platit, když objednávka je na 100 a mám 50, tak říkal že to
změní.

P.K.

st 14. 4. 2021 v 12:22 odesílatel Pavel Kadečka <pavel.kadecka na gmail.com>