mech: ohybani plechu sw. fusion360 a obecne postup

ajtservis info na ajtservis.cz
Středa Duben 21 10:56:14 CEST 2021

tak jsem to dohledal.
teda videonavody proti knizce/pdf manualu neskutecne neefektivni :-(.
a vymluva, ze se porad pridavaji nove funkce a v knizce nebo pdf by
nebyly, to neberu.
tomik.

AJT SERVIS s.r.o.

Oparno 65